V-Office koji se nalazi na 700 m. daleko od Međunarodnog aerodroma Podgorica, dizajniran je na način da vam ponudi radnu atmosferu kao da radite u svojoj ličnoj kancelariji. V-Office čeka na vas kao najudobniji radni prostor na kojem ćete možda steći kratkoročnu, srednjoročnu ili dugoročnu profesionalnost kroz naše klimatizovane i udobne prostorije, tehnološku infrastrukturu, otvorene i zatvorene kancelarijske prostore, sale za sastanke, besplatne telefonske kabine za korišćenje u privatnosti itd. Pored prednosti svoje lokacije i redovnih usluga neograničenog WiFi interneta, štampača, plotera, primanja pošte i kontrole dokumenata za vaše poslovanje, V-Office će zajedno sa našim lokalnim specijalnim partnerima biti i partner za poslovna rešenja za vaše moguće zahteve kao što su Računovodstvo, pravo, konsultantske usluge, iznajmljivanje automobila, logistika, preuzimanje sa aerodroma i smeštaj.
Virtuelna kancelarija je veoma popularan i efikasan poslovni koncept koji omogućava vlasnicima preduzeća da iznajmljuju kancelariju bez troškova za namještaj i opremu, bez troškova zapošljavanja osoblja i drugih tekućih troškova za uspješno poslovanje u Crnoj Gori.
Naše usluge uključuju sve funkcije vaše poslovne kancelarije. Registrovana službena adresa, resursi standardne kancelarije, kao što su zaposleni koji pomažu i obavljaju sve potrebne radove kako biste se oslobodili svih zahtevnih i dosadnih i beznačajnih stvari, tako da se možete u potpunosti usredsrediti na pravi posao i uspješan razvoj vašeg poslovanja.
Šta je virtuelna kancelarija?
Ona predstavlja novi i izuzetno popularan poslovni koncept koji vlasnicima preduzeća omogućava da imaju kancelariju i zaposlene koji ga predstavljaju bez ikakvih troškova zakupa poslovnog prostora, opremanja, zapošljavanja radnika i plaćanja troškova rada i obavljanja svih administrativnih poslova neophodnih za funkcionisanje uspješnog posla fokusirajući se na rast i razvoj sopstvenog biznisa / ideje.
Ko može koristiti virtuelnu kancelariju?
Ovu uslugu mogu koristiti postojeći / novi vlasnici preduzeća, pojedinci preduzetnici, mala i srednja preduzeća, fondacije, samozaposleni, poslovni nomadi, dizajneri, fotografi, umjetnici itd.
Da li ova kancelarija postoji u fizičkom obliku ili postoji samo na Internetu?Virtuelna kancelarija postoji u fizičkom obliku u gotovo većini gradova Crne Gore, a takođe i virtuelno, praktično tako da uvijek možete biti u toku sa globalnim podacima.
Kako funkcioniše javljanje na telefon?
Naš predstavnik će komunicirati sa vašim klijentima, poslovnim partnerima radi dobijanja i slanja informacija u skladu sa vašim uputstvima. Ako je potrebno, e-mailovi vam se mogu poslati i u štampanoj verziji.
Na koji broj primam pozive?
Pored našeg zvaničnog broja, kod nas možete dobiti lokalni mobilni ili fiksni broj na ime vaše kompanije, a mi održavamo vaše pozive prema vašim uputstvima. Takođe možete preusjmeriti svoje pozive kada ste udaljeni ili zauzeti.
Šta se dešava sa službenom poštom koju primam?
Vaše e-mailove, poštu i pakete primit ćemo od raznih lokalnih autoriteta, a da ih ne propustimo, ili ćemo vam ih poslati virtualno ili u štampanoj verziji
Da li to znači da neko ide u banku, u opštinu umesto mene?
Naravno! Tu smo da vas zastupamo u banci, pravnim organima, podnesemo potrebne obrasce i preuzmemo dokumentaciju itd. Takođe možemo obaviti sve potrebne zadatke za funkcionisanje vašeg preduzeća bez ikakvih problema.
Šta se dešava sa mojom dokumentacijom?
Potpuno se brinemo o dokumentaciji poput skeniranja, ažuriranja i numerisanja i arhiviranja u našoj sigurnoj kancelariji kako bismo vam olakšali život.
What about the old documentation?
Za vaše stare dokumente možemo se pobrinuti na isti način kao i za nove dokumente.
Da li pružate usluge knjigovodstva i računovodsta?
Naravno. Jedna od posebnih pogodnosti je što vam pružamo potpunu podršku počevši od registracije kompanije do svakodnevnih potreba, poput kreiranja i održavanja faktura, porezne dokumentacije, evidencije zaposlenih itd. Ako odaberete naš “Premium” ili “Professional” paket, ova usluga se automatski uključuje. Uslugu knjigovodstva i računovođe takođe možemo obezbjediti i bez naših virtuelnih kancelarijskih paketa.
Mogu li povremeno da koristim radni sto i računar u vašoj kancelariji?
Naravno da možete. Izborom profesionalnog ili dnevnog paketa dobijate mogućnost korišćenja stolova, računara, štampača, skenera, telefona, besplatnog interneta u našoj kancelariji.
Šta dobijam s ovom uslugom?
Ovom uslugom dobijate: Registrovanu zvaničnu adresu sa lokacijom u administrativnom centru grada, prijem i prosleđivanje pošte, poziva, e-mailova, faksova, veliku bazu besplatnih obrazaca, zastupanje kod pravnih vlasti i javnih institucija, komunikaciju sa poslovnim partnerima , klijenti, saradnici, skeniranje, kopiranje, štampanje dokumenata, besplatan internet, administrativna podrška (rezervacija, naručivanje, plaćanje ..), sigurno čuvanje službenih dokumenata i poštanskih sandučića, knjigovodstvo i računovodstvo, pravne usluge, izrada veb stranica, povremene i trajne korišćenje radnog prostora.
Koje su moje uštede?
Novac – Ušteda puno novca jer vam neće biti potrebno iznajmiti službeno mjesto za registraciju kompanije i mnogi drugi operativni troškovi, troškovi angažovanja zaposlenih, troškovi komunalija i sl.
Vrijeme – Nećete morati gubiti vrijeme odlazeći na mjesta za plaćanje poreza, u banakama, u računovodstvu; te bavljenjem pravnim vlastima i drugim poslovima samo radi uspješnog poslovanja.
Poslovni kontakti – Automatski ćete biti dio našeg poslovnog društva koje može pomoći u oglašavanju ili marketingu vašeg preduzeća u Crnoj Gori.
Da li pružate usluge poslovnog savjetovanja i koliko to košta?
Pružamo besplatne konsultacije svakom našem potencijalnom klijentu kako bismo pružili validne i ažurne sve pravne informacije besplatno.
Osim virtuelne kancelarije, koje druge usluge pružate?
Nudimo kompletnu poslovnu podršku za klijente, pored usluga u virtuelnoj kancelariji, na zahtjev klijenta pružamo i sledeće usluge:
Osnivanje firme
Promjene Statusa
Pribavljanje raznih dozvola
Likvidnost i Bankrot
Arhiviranje i Skeniranje Dokumenata
Usluge Prevoda
Građevinske Dozvole i Dozvole Korišćenja
Analiza Rizika
Da li moram potpisati ugovor?
Ne morate. Sjajna stvar ove usluge je što ne postoji ugovorna obaveza. Pokrenite ili prekinite naše usluge kad god vi to želite. Možete započeti saradnju sa nama pisanjem e-maila, telefonskim pozivom ili lično u našoj kancelariji popunjavanjem kratkih podataka o vašoj kompaniji, nevladinoj organizaciji, fondaciji itd., A usluge možete prekinuti i na isti način.